tolfteseptembertvåtusennio<3

huuge lööve till you allans barnen diiviit !

haha , bestämde mig för att skriva om vår underbara dag , en lördag , den 12/09 <3

det började med att säkert att allans vi flickor vaknade upp , så som jag vet så duschade jag ,
fixa mig och tog på mig , och tog bussen ner till tågstationen halv 11 , var framme ungefär en
kvart efter , väntade på de andra tjejerna , jenn arrived med hennes kusin , vi satt där ett tag och snacka ,
sen blev klockan äntligen 11 , så vi gick ut till the platform och jaa , jennifers kusin gick på tåget , vi letade
efter sandra , sen såg jenni henne och jaa , vi sprang och kramade varandra , de va sån moviemoment haha !
sen stog vi ute och frös som fan , medans vi väntade påmin kusin , vi passade på att snacka lite skit hihi !
sen kom hon och vi tog en promenad som inte var så kort hem till mig (elly) och hämtade den röda lilla ferrarin:D
vi satte oss skrattandes i bilen och försökte komma framtill vad vi skulle göra , så vi åkte ner till överby , shoppingc i trollhättan , vi gick runt i affärer där jag blev mobbad för att jag gilla paljetter och nitar , men innan de så först såg vi oss själva , hemskt korta och inte så vackra i de hemska speglarna på byggnaden ,hahaha !
sen gick vi upp , och då pajjades sandras väska , min kusin och jenn gick för att köpa tuggummi , medans jag och sandra snackade lite och gick tillbaka till bilen för att fixa grejer , sen gick vi o köpte comviq kompis till ssandra som inte kunde tanka på , men det funka tillsist , sen gick vi runt , jenn fick till sig en tröja , och jaa , vi var lyckliga , sen så åkte vi till donken , WIIHO DONKEN 09 <3 haha såå skrattretande .. men iallafall allt jag kommer ihåg är att jag köpte bacon chicken melt , men ja , tog bort baconen HAHA .. såå sjukt så vi satt o snacka skit , sen vare dags att åka vidare , vi åkte ner till fallen och ja , påvägen dit hade vi kul , vi satt o filma o tog kort och skrek åt folk på gatan , WE <3 OUR HUMOR ! haha .. sen gick vi och tog massakort därnere vid slussarna och sen gick vi till kärlekens stig , därvi hade kul ,jenn fick en blöt sko , jag jagade turistiks och ja , vi va helt enkelt konstiga ..

sen vi åkte vi till strandgatan , där vi fika , panacotta, kladdkaka och paj och sen on top of that , redbull<3
sen gjorde vi några samtal också då vi planera en återträff i liseberg eller aa , sen skulle vi till trappan , nancy och jenn tog bilen medans jag och sandra promenera , då fick två importer syn på oss , HAHA dom förföljde oss vart vi än gick eller aa tills vi träffade de andra , sen fick vi syn på fjortisar , såå fula  ! och sen tog vi massa kort , och ja återigen samtal , haha sen börja vi spela in vår alldeles kända video av abuhassan abdo bnl swedia :P hahaha såå sjukt roligt .. sen ringer min mamma mig och ber mig köpa henne comviq amigos , men de gick inte bra för de va stängt , så vi gick till hemmakväll och torgkiosken ist och köpte godis :)
sen åkte vi med bilen till musslan , eller aa någonstans där och spelade in en annan video , sen åkte vi bara runt och visa sandra vårt trollhättan , sen gick vi till tågstationen , toa och godis haha automatiska dörrar , mohahah!
sen kom vår moment , sandra skulle åka hem , inte kul :/ de blev saknadsmoment och tomhet när hon åkte , och jaa , sen åkte vi hem till mig , va där lite , bytte om , sen åkte vi o släppte av jenn och sen hem igen , och det var slutet på vår UNDERBARA dag <3

nu har jag inga bilder tyvärr tyvärr , men det kommer ,

TURISTIK ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0