Ta dig bakifrån :)

hejsan sötisar :D   Det jag är som är Jennifer en av de fyra tjejorna som ska hålla på och skriva lite här på bloggen. men men nog med det .  

Förra fredagen var jag på dop då mina två släktingar döptes och då min mamma blev 40år. Före dopet var jag tvungen att lämta tillbaka en kjol som jag skulle ha på mig senare på kvällen eftersom den va lite för stor och den passa inte med något. Så jag köpte en klänning ist som var lagom fin. Snacka om att man dansa sönder :)....  Dagen därpå alltså lördagen, åkte vi tidigt på morgonen ( vid 09.00 ) till STHLM eftersom vi hade bröllop i Södertälje, då min mammas kusin skulle gifta sig. Jag fick inte sova någonting dagen före eftersom vi kom hem så jävla sent. Men skit i de hahaha skulle göra allt för att dra på Hafle :) . Men iallafall så hade vi tid hos frisören 14.30 . Alltså han gubben kunde inte sluta snacka !!!!  DÖDA MIG MED DIN FUCKING RÖST !!!!! Vi fick vänta till ca fem före han började fixa håret på oss, sen så sminka min syster mig och då var det dags att klä på sig .  Den kvällen var skön men sångaren kan TA SIG BAKIFRÅN !!!!  Undebar helg har det vart iallafall. ska inte klaga så mycket. 

Juste har fan skolfotografering imorgon och jag vet inte vad man ska ha på sig, tror nog det blir ett par byxor med något linne och  en halsduk elr ngt. alltså enkel klädsel om det inte blir ngt annat.


Oj då fick nyss ett telefonsamtal undra vem det är :D





// Jen


Kommentarer
Postat av: elly

haha jenn u rock ! ejj , kmr du ihåg vår promenad , ii caaan see your beeeeeeeehiiiind :P



älskar dig <3



och hmm undra vem anonym kan va :P

2009-09-21 @ 21:09:47
URL: http://ellyss.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tackar så mycket :)

2009-09-21 @ 21:45:18
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: jenn'

HAHAHA bästa elly :)

2009-09-21 @ 22:35:22
URL: http://turistik.blogg.se/
Postat av: DialaAmeliaSaleh

haha taack så mkt :) alltbra?:)

2009-09-22 @ 13:55:30
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0