SYRIANSKA <3

Hejsaaaannn hopppssaaan !
Igår var lilla jag och kollade på derbyt mellan SYRIANSKA och Assyriska i Södertälje. Vi åkte från Gbg kl. 10.00 och kom fam till södertälje ungefär 16.00. Göteborgarna hyrde en stor busss för att åka till matchen och hela var full ! :P
Bussresan var så himla kul, fest hela vägen . och man skaffade massa med nya vänner ocksa haha sköööönnnaaa var dem . När vi kom fram till södertälje och matchen så var det lite strul med biljetterna men det löste sig fort:D
Vi kom fram och direeeekkkttt kom sliskkillarna och försökte få oss att sitta med dem :O snacka om uschhhhhh. de höll på exakt hela matchen och det var störande .... perversa!
AA vad kan man säga SYRIANSKA förlorade med en boll, ändå kommer SYRIANSKA alltid finnas i mitt hjärta . SURYOYE UNTIL WE DIE!
Förresten så fick jag träffa massa från lägret och det var kul :D
Efter matchen gick vi och åt i en pizzeria (Inte gott). Sedan så var det en 5 timmars lång bussresa hem igen .. trodde att det skulle bli tråkigt pga att vi förlorade men neheeee det var skitkul ! Fest hela vägen ska ni veta :P Var hemma vid 03.45.. då jag somnade och skulle vakna kl. 10.00 till skolan , men självklart försov jag mig och vaknade 11.00 när jag började 11.15 .. men självklart är jag RAMBO och hann HAHA ofta jag hann fixa mig och gå till skolan på en kvart::P

AAA nu ska jag fortsätta plugga, har Historia prov imorgon ... skiiitt tråkigt men men vad ska man göra :P

HAAAA DET GÖÖTTTT // SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0