hejsaaaaaan!!!!:D

hellu:)

Här är Sandra från Göteborg då! bor tyvär inte nära mina kära vänner i trollhättan men det är bara en tågresa på 1 timma dit..
Jag kanske ska berätta om hur jag träffade dessa underbara tjejer.. dt var ett läger som ägde rum i Jönköping. jag åkte dit med 2 av mina systrar som skulle vara ledare och 3 tjejer till från gbg. Jag har träffat dessa tjejer innan men inte haft någon bra kontakt med dem . Men tack gode gud för att jag fick sova i samma rum som min underbara Soulmate, Eilisar. Underbar är den tjejen ska ni veta ! :D
Vi har exakt likadan personlighet, det är helt sjukt asså.
Iallafall vi alla blev väldig tajta under lägret och det var svårt att släppa taget om varandra när vi skulle hem .. men vi åkte till Donken tillsammans pga. att trollhättans bil inte fungerade och det var verkligen ett bra adjö:P
Första gången jag bloggar så det blev inte så mycket idag :) Just nu sitter jag i skolans bibliotek och väntar på att våran lektion skall börja.

ha det bra så länge ! kram från Gbg;)

Kommentarer
Postat av: elly

DONKEN 09 <3 våra u-i tröjor , wee löööve :)

2009-09-22 @ 20:07:05
URL: http://ellyss.blogg.se/
Postat av: kaths

JALLA BRUDS UPPDATERA FOR THE LOVE OF GOD!!!!

2009-09-23 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0