Barnen var djur !!!

Helllooo på er:) . Idag har jag ( LILLA JENNIFER)  vart sjukt trött. Men snacka om att jag har haft mkt all göra !!!
Jag cykla till skolan tidigt på morgonen, Kp kom fram till mig exakt när jag hade kommit fram till skolan så sa han att vi skulle fotograferas i slutet av dagen!!  men hallå  hur fan skulle jag ta kort när jag inte hade ngt smink och ofixat hår!!  så jag fick helt enkelt sluta tidigare från sista lektionen för att gå hem och fixa mig lite iallafall :)  , men men jag såg ändå sjuk ut fastän jag hade fixat mig lite hahahhah OMG CLOWN :)   Vi tog några bilder och dom blev väl bra. Sedan kom jag hem vid fyra tiden och då skulle mamma dra till pappas farbror för att hjälpa dom med allt tills imorn ( Födelsedagsfest/Middag). Så jag passade på och hängde med, gissa vad jag fick göra ?!  JOO jag fick hjälpa dom att fixa mat och massa sånt. det var roligt faktiskt. YEEEAAAH !!!  Efter de så åkte vi hem och nu sitter jag vid datorn och har ingenting att göra .  Tycker nog lite synd om mig :( , men jag jobbade väldigt hårt så dom var säkert glada över att ha mig där :) Eller aa har inte jobbat så hårt som jag gjorde i somras, att jobba som ledare i en Idrottsskola är faktiskt jobbig !!!!!  BARNEN VAR DJUR !!!!!!
En bild när jag jobbade i idrottsskolan finns här nedan :D



Visst är jag sexiig med hinken på Huvudet :D:D





Ni får ha de sjukt bra så kanske jag hör av mig snart igen :)

PussPuss Jenn'


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Hej , ursäkta att jag svarar sent men jag har haf mycket fokus på skolarbeten nu innan jag reser iväg. Ska försöka vara bättre med det sista veckan nu. :) Hoppas du haft det bra under tiden !



sv: Jotack det har varit en hyfsat bra dag, själva ?

2009-09-26 @ 16:46:19
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0